Laatste avond Bangalore... - Reisverslag uit Bangalore, India van Lotte Hoedt - WaarBenJij.nu Laatste avond Bangalore... - Reisverslag uit Bangalore, India van Lotte Hoedt - WaarBenJij.nu

Laatste avond Bangalore...

Door: lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

19 Maart 2011 | India, Bangalore

Zit nu snel nog wat te typen op ons laatste avondje in Bangalore. Vannacht om half 5 ons bed uit, pff..niets voor mij! Ik hoor dan pas thuis te komen en de hele zondag in bed te liggen haha... nee gekheid, we vertrekken vroeg met de trein naar Dharmapuri, Mercy Home waar we de eerste 8 weken zullen blijven.
Het ligt buitenaf schijnt, dus heerlijk weg uit die veel te drukke stad, daar ben ik nu wel even aan toe!
Vandaag waren we voor het laatst bij Mobility India, een leuke dag gehad! Allemaal positieve feedback gehad, dus blijkbaar redden we ons hier aardig, dat is wel een fijn idee!
We zijn ook al uitgenodigd voor een bruiloft van een therapeut die daar werkt. Het is hier heel normaal om allerlei mensen uit te nodigen voor je bruiloft!! En als je hier echt een huwelijksfeest geeft komen er 2000 mensen ongeveer, haha waar laat je die??? ik weet het nog niet, maar daar zullen we dan vast achterkomen.
Het schijnt de bedoeling te zijn dat we daar in Sari verschijnen, een ander Indiaas gewaad, 6 meter stof geloof ik, die om je heen wordt gewikkeld. We hebben het hier al even gepast bij de familie en het is erg mooi en statig. Je voelt je net koningin Beatrix erin! Tot je begint te bewegen, dan verander je weer in een boerentrien! Dus dat moeten we nog maar goed oefenen voor die tijd..
Trouwens de diarree stelde niets voor deze week, het was met een dag al over, dus gewoon de volgende dag weer aan het werk gegaan. Nu is het wachten op de volgende sessie naar de wc rennen! De laatste paar dagen erg druk geweest met een opdracht die we moesten maken voor Mobility. Dus verder weinig beleefd, behalve de dagelijkse verkeerde bussen instappen, het straatbeeld, stofhappen, mensen die je aanstaren, lieve cp kinderen, etc.
Ik ben nu dan ook erg moe en ga zo maar eens m'n bed opzoeken. Hoe het er in Dharmapuri bijstaat horen jullie vanzelf! We hebben geen idee hoe het daar met internet zit, dus dat kan wel even duren...

De groeten daar in Holland en tot later, liefs Lotte

PS. Wat heb ik een zin in een lekker bord spaghetti of een biefstukje!!!


  • 19 Maart 2011 - 18:02

    Jos Weegerink:

    Hallo Lotee,
    wens jullie ene goede reis naar Dharmapuri en ik hoop dat het jullie daar zal bevallen. Een stuk rustiger denk ik zo. Bemoei je vooral veel met alle kinderen want dta heeft de directeur erg graag. Aandacht voor hen is voor hem het belangrijkste eigenlijk.
    Groetjes Jos.

  • 19 Maart 2011 - 19:53

    Geitenkwark:

    Nou Lot, goede reis gewenst naar Dharmapuri. Groetjes uit een zonnig Ommerkanaal, de tuinbonen zullen nu wel gauw opkomen!!

  • 20 Maart 2011 - 20:25

    Sylvia:

    Heej Lot! Alvast een gele goede reis naar Dharmapuri toegewenst! Fijn dat je zo'n positieve feedback hebt gehad....dat is toch een lekker begin van je stage! En wat leuk....een uitnodiging voor een Indiase bruiloft, ben benieuwd!
    Kijk naar je volgende bericht uit :)!
    Liefs Syl

  • 21 Maart 2011 - 20:23

    Frits En Coby:

    Ha die Lotte,
    We hebben je site gevonden.
    Zo te lezen gaat het prima met je. We hopen, dat je een fijne tijd hebt daar. Je laat vast een onvergetelijke indruk achter. We blijven je volgen.
    Nog veel plezier!

  • 21 Maart 2011 - 23:32

    Naad:

    Lot! Leuk om al je Indiaase belevenissen te mogen lezen.. heb nog heel wat in te halen zag ik ;)
    Dus toch een buikgriepje te pakken gehad? Die curry's zijn best pittig volgens mij, maar wel lekker! Ik ben van het weekend naar Antwerpen geweest, even lekker pintjes gedronken en patatekes gegeten. Best wel saai in vergelijking met al jouw verhalen! Ik ga je site in de gaten houden en de spaghetti van vanavond smaakte goed!

    Kus

  • 22 Maart 2011 - 12:53

    Joringel:

    Ha Lotte,

    Veel succes in Dharmapuri! Het is leuk om je stukjes te lezen, ik ben benieuwd wat je allemaal nog meer gaat meemaken.

    Liefs,
    Joringel

  • 22 Maart 2011 - 18:43

    Mo:

    heej lot,
    Fijn dat je het naar je zin hebt, ben nog benieuwd naar foto's, maar wel leuk je verhalen te lezen.
    Ik zie dat mijn ouders de site ook al hebben gevonden.
    Marco en ik wonen er al ja. Meestal om en om hahah, zo houden we het lang vol. Nee maar alleen nog de schilderijtjes en dingen, je kent het. Verder hier prima. Zaterdag al samen met marielle Meppel onveilig gemaakt. Dik brak de volgende dag, maar wel gezellig. Nou succes nog daar! KUSSSSSSSSSSSS

  • 22 Maart 2011 - 20:19

    Froucke:

    Hé Lotte,
    Inmiddels in Dharmapuri aangekomen? En, hoe beviel de eerste treinreis in India, hadden jullie nog een zitplaats of moesten jullie boven op de trein een plekje zoeken? Altijd een hele belevenis zo'n treinreis. Ben benieuwd naar je indruk van je nieuwe verblijfplaats en werkomgeving. Ik blijf je volgen Lotte, hartstikke leuk! Geniet ervan. Liefs, Froucke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bangalore

Lotte

Actief sinds 12 Jan. 2011
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 30608

Voorgaande reizen:

04 Maart 2011 - 25 Juni 2011

Mijn eerste reis

22 September 2012 - 30 November -0001

Thailand & Australie

14 September 2020 - 30 November -0001

OK assistent in Zwitserland, kanton Luzern

Landen bezocht: