Inpakken en wegwezen... - Reisverslag uit Bangalore, India van Lotte Hoedt - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen... - Reisverslag uit Bangalore, India van Lotte Hoedt - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen...

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

24 Juni 2011 | India, Bangalore

Hallo lieve mensen, op de laatste India dag dan echt het laatste berichtje. Op het moment zijn we alweer 2 dagen in Bangalore en hebben hier nog lekker even bijgeslapen en gerelaxt, zodat we weer fris en fruitig het vliegtuig uit zullen springen morgen.
Als afscheid hadden we op Mercy Home afgelopen zondag een spelletjesmiddag voor de kinderen georganiseerd met koekhappen, zaklopen, watergevecht enz. Ik was wel een beetje zenuwachtig van te voren, hoe zou dit gaan met 40 kinderen??? Maar we hebben echt een superleuke middag gehad. De kinderen hebben er ook echt van genoten, dus dit was heel geslaagd. Maandag hebben we nog even alle kinderen een klein cadeautje gegeven (wat snoepjes en een bellenblaas), de dames die altijd voor ons klaarstonden (Wasanti, Laksmi, Kaniemal) een schoonheidspakketje en de baas een ingelijste groepsfoto. Maandagmiddag hadden we alle therapie kinderen (daar hebben we het meeste contact mee gehad) nog even meegenomen naar de fysiotherapieruimte en er hier een leuk therapie-uurtje van gemaakt. Wat muziek, wat puzzels, kleurplaten enz. De oudere jongens Sivakumar en Sakthi hadden wel goed in de gaten dat we zouden vertrekken en kwamen steeds bij ons ‘madam, u going??’. En als we dan ja zeiden maakten ze huilgebaren en ‘no, u not going’! Wel heel schattig en lief, dan vind je het ook wel weer sneu dat je weggaat. Ik vond het ook wel jammer nog, één patientje van mij (erg leuk jongetje) die ik ook veel behandelde, was zaterdag ineens naar huis, dus die heb ik helemaal geen gedag kunnen zeggen helaas!!
Dinsdag nog even het huisje schoongemaakt en voor de een na laatste keer de koffers gepakt. ’s Ochtends nog even genoten van een overheerlijk kopje milktea van Laksmi. Daarna echt voor de laatste keer iedereen gedag gezegd en in de auto naar het station voor onze laatste treinreis. Op het station hadden we nog afgesproken met de fysiotherapeut om hem nog een cadeautje te geven en te bedanken voor afgelopen tijd. Toen (een half uur later, net de NS) de trein in en op weg naar Bangalore (de basis:P). Hier hadden we woensdagmiddag nog afgesproken met onze oud-collega’s van Mobility India. Dit was ook weer gezellig en we hebben als afscheidsdiner even lux gegeten met hun bij de magische M (Mc Donalds).
En nu is het onderhand alweer vrijdag; de week is omgevlogen! We gaan vanavond nog even een overheerlijk taartje halen en deze opeten met de familie hier, om dan ook van hen afscheid te nemen en het vliegtuig in te stappen en voorgoed te vertrekken uit India…

Maar (aldus Arasu): ‘we finished all the works’ hier in India, dus we kunnen weer gerust terug naar het (nu??) koude Holland. Maar koud of niet, bij ons gaat de vlag uit want we komen er aan. Eindelijk kan ik weer eens zeggen: TOT MORGEN!!

Liefs, Lot

• 24 Juni 2011 - 06:08

Miriam:

Tot snel!!!!! en een goeie reis...
    Liefs mir

• 24 Juni 2011 - 07:46

Sylvia:

Goede terugreis! En tot maandag!

• 24 Juni 2011 - 09:47

Marielle:

Hey schatje, kan niet wachten tot je hier weer bent. Het weekend wordt weer mooi. Zondag 24 graden eindelijk weer en de dagen erop ook mooi dus je hebt geluk.

Spreek je snel x

• 24 Juni 2011 - 17:55

Karlijn:

Hee meis, hele goede reis naar huis! Veel plezier met het iedereen weer zien:-) xxx